• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Kompetencje kognitywne kadry zarządzającej w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej

prof. zw. dr hab. Lidia Białoń, dr Konrad Werner


Abstrakt:

Celem artykułu jest charakterystyka kompetencji kognitywnych (poznawczych, charakterologicznych i społecznych), które naszym zdaniem powinny charakteryzować menedżerów w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej (gospodarki 4.0). Szczególną uwagę poświęcamy postaci marketera innowacji, a więc specjaliście, którego rolą jest pośredniczenie między sferą biznesu a sferą nauki (badań i rozwoju). Od tej relacji, warunkującej innowacyjność przedsiębiorstw, w znacznym stopniu zależy sukces projektu gospodarki 4.0.

    Tagi:
  • marketing mobilny
  • pokolenie Y/millenialsi
  • rynek turystyczny

DOI: 10.14611/minib.27.03.2018.05
Kontakt: emalia1(at)o2.pl, konrad.t.werner(at)gmail.com
MINIB, 2018, Vol. 27, Issue 1


Kompetencje kognitywne kadry zarządzającej w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej

Podziel się artykułem:

prof. zw. dr hab. Lidia Białoń, Wyższa Szkoła Menedżerska, Polska — Kierownik Katedry Marketingu i Przedsiębiorczości Wyższej Szkoły Menedżerskiej. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zarządzania działalnością innowacyjną oraz marketingu zwłaszcza marketingu innowacji. Zajmowała wiele stanowisk związanych z zarządzaniem szkołami wyższymi — od kierownika zakładu poprzez stanowisko dziekana do prorektora. Wśród wielu publikacji poświęconych problematyce marketingu, zarządzaniu przedsiębiorstwami, na wyróżnienie zasługuje pozycja pt. „Zarządzanie działalnością innowacyjną”, Wyd. PLACET, 2010.

dr Konrad Werner, Wydział Filozofii i Socjologii, Uniwersytet Warszawski, Polska – pracuje w Instytucie Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie realizuje projekt z dziedziny filozofii eksperymentalnej. Doktorat obronił w 2013 na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Interesuje się przede wszystkim tzw. aspektowym kształtem percepcji zmysłowej i wiedzy. Jego prace dotyczą epistemologicznych, ontologicznych, jak również logicznych aspektów rzeczonego zjawiska. Także w związku z tymi sprawami, zwrócił swoją uwagę na zagadnienia ewolucyjnych źródeł poznania i mechanizmów społecznych.


Tagi: marketing mobilny, pokolenie Y/millenialsi, rynek turystyczny
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij