• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Rola pracowników badawczych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowania

dr inż. Aleksander Niemczyk


Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie wyników badania aktywności pracowników naukowo-badawczych w zakresie komunikacji marketingowej prowadzonej przez Instytutu Logistyki i Magazynowania (ILiM).
Autor prezentuje działania pracowników naukowo-badawczych Instytutu Logistyki i Magazynowania w obszarze komunikacji marketingowej. Służą one rozpowszechnianiu informacji o kompetencjach instytutu badawczego wśród potencjalnych partnerów biznesowych, pozyskiwaniu projektów oraz utrzymywaniu dobrych relacji z dotychczasowymi klientami.
W referacie przedstawiono badania dotyczące wybranych kierowników jednej z linii produktowych (Kompatybilność elektromagnetyczna) i jednego z kilkudziesięciu produktów (Wdrażanie technologii EPC/RFID). Odniesiono się w sposób szczególny do dwóch obszarów tematycznych V Europejskiego Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych:
– Kapitał intelektualny pracownika /studenta jako źródło przewagi konkurencyjnej instytucji,
– Badania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej.

    Tagi:
  • instytut badawczy
  • Instytut Logistyki i Magazynowania
  • kapitał intelektualny
  • klient przewaga konkurencyjna
  • komunikacja marketingowa
  • marketing
  • minib
  • pracownik badawczy
  • pracownik naukowy

DOI: 10.14611/minib.19.01.2016.04
Kontakt: aleksander.niemczyk(at)ilim.poznan.pl
MINIB, 2016, Vol. 19, Issue 1


Rola pracowników badawczych w komunikacji marketingowej Instytutu Logistyki i Magazynowania

Podziel się artykułem:

dr inż. Aleksander Niemczyk, Instytut Logistyki i Magazynowania, Polska — Pracuje w Instytucie Logistyki i Magazynowania, od 1.1.2016 r. na stanowisku adiunkta – Pełnomocnika Dyrektora ds. wyodrębnienia GS1 ze struktur ILiM. Kieruje lub nadzoruje prace badawczo – rozwojowe wdrażane w przedsiębiorstwach krajowych i zagranicznych. Zajmuje się głównie problematyką zarządzania łańcuchami dostaw, magazynowania, wykorzystania automatycznej identyfikacji i systemów informatycznych. Posiada bogate doświadczenie praktyczne w zarządzaniu produkcyjnymi jednostkami gospodarczymi. Jest Prezesem Zarządu Fundacji GS1 Polska, wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki oraz członkiem Polskiego Towarzystwa Logistycznego. Bierze aktywny udział w szeregu konferencji krajowych i międzynarodowych. Jest autorem licznych publikacji.


Tagi: instytut badawczy, Instytut Logistyki i Magazynowania, kapitał intelektualny, klient przewaga konkurencyjna, komunikacja marketingowa, marketing, minib, pracownik badawczy, pracownik naukowy
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij