• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Udana komercjalizacja technologii – tak czy nie? Zwiększanie szans. Proces i metodologia Quick Look

Profesor William Bradley „Brad” Zehner II, Profesor R. Gary Pletcher


Abstrakt:

Artykuł opisuje relacje przekształcające nową wiedzę naukową w nowe produkty, usługi i przedsięwzięcia handlowe celem pobudzenia tworzenia bogactwa.  Zdefiniowano i określono główne dylematy komercjalizacji technologii i marketingu.  Objaśniono metodologię Quicklook i powiązane procesy umożliwiające przeprowadzenie szybkiej oceny rentowności handlowej i potencjału naukowego projektu badawczego.  Wykorzystanie metodologii i procesu Quicklook na wczesnym etapie procesu badawczo-rozwojowego poprawia szanse powodzenia komercjalizacji.

    Tagi:

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/havnor-child/layouts/post/content-single-numer.php on line 88

DOI: 10.14611/minib.25.09.2017.05
Kontakt: willbz(at)stedwards.edu, garyp(at)stedwards.edu  
MINIB, 2017, Vol. 25, Issue 3


Udana komercjalizacja technologii – tak czy nie? Zwiększanie szans. Proces i metodologia Quick Look

Podziel się artykułem:

Profesor William Bradley „Brad” Zehner II, St. Edward’s University, Austin, Teksas, Stany Zjednoczone –  profesor nadzwyczajny w katedrze zarządzania i nauczyciel akademicki Global Teaching Fellow.  Nauczyciel akademicki w Instytucie IC2 – „a think and do tank” skupiony na tworzeniu bogactwa – na University of Texas at Austin.  Poprzednio dr Zehner był dyrektorem studiów magisterskich na kierunku komercjalizacji technologii na University of Texas of at Austin. Dr Zehner obronił doktorat z kierownictwa i przywództwa wykonawczego na uniwersytecie Peter F. Drucker School of the Claremont Graduate University.  Dr Zehner otrzymał tytuł magistra z psychologii, marketingu i finansów.  Zanim został nauczycielem akademickim, Dr Zehner pełnił funkcje kierownicze przez ponad 25 lat.

Profesor R. Gary Pletcher, St. Edward’s University, Austin, Teksas, Stany Zjednoczone – profesor nadzwyczajny w katedrze zarządzania.  Dr Pletcher posiada ponad 30 lat doświadczenia w spółkach i przemyśle w kraju i na świecie, gdzie zajmował szereg stanowisk kierowniczych w spółkach z listy Fortune 100 i organizacjach MSP.  Dr Pletcher był wiceprezesem wykonawczym uczelni medycznej. Dr Pletcher obronił doktorat z zarządzania i organizacji na Capella University, a także otrzymał tytuł magistra badań interdyscyplinarnych na University of North Texas. 


Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij