Zasady publikacji w kwartalniku „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych”
- Tekst musi mieć charakter naukowy, czyli prezentować wyniki oryginalnych badań o charakterze empirycznym, teoretycznym, technicznym lub analitycznym.
- Tekst nie może być nigdzie wcześniej publikowany.
- Złożenie tekstu do publikacji jest równoważne z oświadczeniem, że autor posiada pełne prawa autorskie do tekstu, oraz z wyrażeniem zgody na publikację artykułu w kwartalniku „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych” w wersji elektronicznej, która jest wersją pierwotną, a także w innych wersjach publikacji.
- Każdy nadesłany tekst jest weryfikowany systemem antyplagiatowym, w przypadku wykrycia wysokiego podobieństwa do innych źródeł, artykuł będzie odrzucony.
- Każdy tekst podlega recenzji wg procedury opisanej na stronie internetowej (Informacje dla autorów i recenzentów -> Zasady recenzowania). Czas oczekiwania na decyzję wynosi około miesiąca od złożenia tekstu, po czym autor otrzymuje odpowiedź, czy tekst zostanie opublikowany. Publikacja następuje w okresie około 6 miesięcy od podjęcia decyzji o publikacji. Decyzja o publikacji tekstu jest niezawisłą decyzją Redakcji.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do skracania oraz opracowania redakcyjnego tekstów zaakceptowanych do druku.
- Wraz z tekstem należy przysłać krótką informację o autorze wraz z jego afiliacją, adresem e-mail i numerem telefonu.
- Redakcja przyjmuje artykuły w języku angielskim. W artykule po angielskich odpowiednikach należy zamieścić: tytuł, abstrakt oraz słowa kluczowe w języku polskim. Abstrakt w języku polskim powinien być tożsamy z abstraktem w języku angielskim.
- Z tekstem należy także dostarczyć czytelnie podpisany Authors Declaration.
- Za publikację nie są wypłacane honoraria autorskie ani pobierane opłaty od autorów.
- Redaktor statystyczny ma prawo wstrzymania publikacji tekstu zawierającego rażące błędy statystyczne.
- Teksty należy przesyłać drogą elektroniczną na adres: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl w standardowych ustawieniach Worda: Times New Roman 12, odstępy między wierszami 1,5, marginesy po 2,5.
Tekst powinien zawierać następujące elementy (w podanej kolejności):
- Tytuł w językach polskim i angielskim,
- nazwisko i imię autora (autorów), afiliację (podajemy od ogółu do szczegółu, wraz z adresem), adres e-mail, numer ORCID,
- abstrakt określający prezentowane w artykule tezy w językach polskim i angielskim,
- 5-7 słów kluczowych w języku angielskim, KODY JEL
- tekst (artykuł powinien być podzielony na logiczne, kolejno numerowane rozdziały WPROWADZENIE, METODA, WYNIKI, DYSKUSJA, PODSUMOWANIE),
- przypisy wg standardów APA,
- bibliografię,
- informację o źródłach finansowania – ewentualne podziękowania i adnotacje oraz informacje o wkładzie innych osób, jednostek naukowo-badawczych, stowarzyszeń itp. w powstanie publikacji powinny znaleźć się na końcu,
- krótki biogram autora / biogramy autorów.
- Przesłany artykuł powinien być zapisany w dwóch formatach: do redagowania jako Microsoft Office Word 2007 lub wyższy (docx lub doc) oraz do kontroli jako Adobe Acrobat Document (pdf).
- Zdjęcia, grafiki, tabele, wykresy powinny być dołączone w oddzielnych plikach w wysokiej rozdzielczości (nie mniejszą niż 300 dpi). Nazwy plików powinny odpowiadać odnośnikom w tekście.
Pliki do pobrania: