Artykuły
Systemowe podejście do rozwoju standardów kształcenia celem budowania wartości w osobowości - Dąbrowska A., Shulhina Liudmyla
Nakłady na badania i rozwój w sektorze polskich przedsiębiorstw jako instrument polityki badawczo-rozwojowej - Baruk Jerzy
Marka jako nośnik wartości dla klienta: związki ze zjawiskiem Customer Engagement - Krowicki Piotr, Maciejewski Grzegorz
Polityka jakości w kreowaniu dojrzałości organizacyjnej w przedsiębiorstwie świadczącym usługi turystyki medycznej - Kordasiewicz J.
Badanie opinii polskich konsumentów na temat oświadczeń zdrowotnych i żywieniowych na opakowaniach produktów spożywczych - Majcher Sylwia
Motywy i bariery korzystania z elektrycznych skuterów na minuty - Bartkowiak Paweł, Michalak Szymon, Młodzik Maciej
Zastosowanie metody design thinking w zarządzaniu doświadczeniami klientów - Kosicka Izabela, Prorok Michał
Postrzeganie mięsa wytworzonego z komórek macierzystych in vitro przez polskich konsumentów w świetle badań ankietowych - Bogdan Pachołek, Stanisław Popek
Opinie konsumentów na temat przyczyn marnotrawienia żywności – uwarunkowania demograficzne i ekonomiczne - Ankiel Magdalena, Samotyja Urszula
Zero Identity – nowy paradygmat cyberbezpieczeństwa - Bradley Zehner II William, Langhorne Robert, Ronhaar Wayne
Wiedza i umiejętności przedsiębiorcze w ekosystemie startupów – przypadek Gruzji - Abramidze Tamar, Shonia Devi, Trzmielak Dariusz
Poszukiwanie i percepcja informacji przez konsumentów w świetle idei zrównoważonej konsumpcji — przykład rynków żywnościowych - Gazdecki Michał, Goryńska-Goldmann Elżbieta
Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności - Ankiel Magdalena, Grzybowska-Brzezińska Mariola
Dywersyfikacja stylów zakupowych klientów w kontekście zmian w tygodniowym rozkładzie pracy placówek handlu detalicznego - Cyrek Piotr
Możliwości promocji marki poprzez lifestylowe sportowe aplikacje mobilne - Jasiulewicz Anna, Waśkowski Zygmunt
Komunikacja marketingowa w internecie polskich muzeów narodowych oraz wybranych muzeów europejskich – analiza porównawcza - Śmiałowicz Katarzyna
Zarządzanie wizerunkiem z wykorzystaniem komunikacji wirtualnej w sytuacjach kryzysowych na przykładzie grupy kapitałowej CD PROJEKT - Pacierz M.
Młodzi konsumenci wobec bezpieczeństwa swoich danych pobieranych przez inteligentne urządzenia w dobie internetu rzeczy - Kolny B.
Zmiany na polskim rynku usług e-edukacji spowodowane pandemią covid-19: zachowania i opinie młodych konsumentów i usługodawców - Ciupak J., Dąbrowska A.
Metodyka prognozowania przychodów ze sprzedaży produktów innowacyjnych na krajowym rynku turystycznym - Shulhina Liudmyla
Zaangażowanie pokolenia Z w działania komunikacyjne marek odzieżowych w mediach społecznościowych — przypadek Polski - Stachowiak-Krzyżan Magda
Rozpoznawalność technologii rozszerzonej rzeczywistości w aplikacjach mobilnych przez ich użytkowników - Skubis M.
Opakowanie jako determinant zakupu na rynku suplementów diety w Polsce - Ankiel Magdalena, Majewska Paulina, Urbaniak Maciej
Rozwój przekrojowych kompetencji studentów poprzez promowanie wiedzy i umiejętności medycznej - Borova Tetyana, Petrenko Viktoriia, Pyvovarov Vasyl, Ved Tetiana
Ocena wybranych działań wizerunkowych online realizowanych przez Polskie uczelnie - Marzęda Agnieszka, Tworzydło Dariusz
Marketing, start-upy i innowacje: ramy dla zrozumienia możliwości wykorzystania innowacji technologicznych w turystyce (na przykładzie gruzińskiego sektora turystycznego i rosyjskich start-upów) - Shonia Devi, Skoneczna Magdalena, Trzmielak Dariusz
Rynkowe funkcjonowanie polskich uczelni w kontekście realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności - Pabian Angelika M.
Nowy model organizacyjny funkcjonowania instytutów badawczych w Polsce — analiza porównawcza Sieci Łukasiewicz i Poltrin - Barcikowska Renata
Tutoring akademicki jako forma nowoczesnej współpracy ze studentem i element doskonalenia jakości usługi dydaktycznej - Krnáčová Paulína, Miśniakiewicz Małgorzata
Wpływ interakcji pomiędzy krajem produkcji a świadomością marki na intencję zakupu produktu o niskim stopniu zaangażowania przez młodych dorosłych w Malezji - Hong Kay Tze, Lim Chui Seong, Wei Yee Hew Louisa, Wong Siew Chin
-
eISSN 2353-8414
Social Media
Wyszukiwarka
Bieżący numer
nr 1 (43) / 2022
Kategorie
- nr 1/2022
- nr 4/2021
- nr 3/2021
- nr 2/2021
- nr 1/2021
- nr 4/2020
- nr 3/2020
- nr 2/2020
- nr 1/2020
- nr 4/2019
- nr 3/2019
- nr 2/2019
- nr 1/2019
- nr 4/2018
- nr 3/2018
- nr 2/2018
- nr 1/2018
- nr 4/2017
- nr 3/2017
- nr 2/2017
- nr 1/2017
- nr 4/2016
- nr 3/2016
- nr 2/2016
- nr 1/2016
- nr 4/2015
- nr 3/2015
- nr 2/2015
- nr 1/2015
- nr 4/2014
- nr 3/2014
- nr 2/2014
- nr 1/2014
- nr 4/2013
- nr 3/2013
- nr 2/2013
- nr 1/2013
- nr 4/2012
Artykuły opublikowane w
Pracach Instytutu Lotnictwa-
Wszystkie artykuły
zostały opublikowane
na zasadach wolnego dostępu
(Open Access) YouTube
Dodatkowe informacje
innowacja
instytucja naukowa
komunikacja
komunikacja marketingowa
marka
marketing
media społecznościowe
minib
pracodawca
public relations
social media
uczelnia
wiedza
wizerunek
zarządzanie