• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla Windows i Android jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych

Michel Muszynski


Abstrakt:

Reklamowanie wyższych uczelni pośród kandydatów na studia nie jest proste. Działalność edukacyjną zalicza się mianowicie w marketingu do usług, a promocja tego typu produktów okazuje się na ogół znacznie trudniejsza od lansowania towarów. Powód wydaje się oczywisty: o ile pokazanie tych ostatnich w reklamach i przeprowadzenie wizualnej prezentacji ich awantaży jest łatwe, usługi jako dobra niematerialne (a zwłaszcza usługi edukacyjne) trudno jest fotografować, filmować, a nawet opisywać w sposób przekonujący. Stanowi to przyczynę, dla której reklamy większości wyższych uczelni są tak mało skuteczne i jednocześnie tak bardzo do siebie podobne. W prawie wszystkich z nich wychwalani są doskonali wykładowcy, miła atmosfera na uczelni i ciekawe zajęcia dydaktyczne: tylko jak przekonać o tym kandydatów na studia?

    Tagi:
  • Android
  • elektroniczne symulatory
  • marketing
  • promocja
  • szkoła wyższa
  • turniej
  • Windows

Artykuł opublikowany w Pracach Instytutu Lotnictwa nr 225/2012


Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla Windows i Android jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych

Podziel się artykułem:

Michel Muszynski – był twórcą i wieloletnim dyrektorem Institut Français de Gestion w Polsce. Absolwent European Institute of Business Administration (INSEAD), stale mieszka we Francji oraz na Florydzie w USA, jest ekspertem od zarządzania strategicznego. Autor około 200 artykułów z tej dziedziny, specjalizuje się w tworzeniu i wykorzystywaniu elektronicznych symulatorów komputerowych w edukacji menedżerskiej. Opublikował m.in. (we Francji, Wydawnictwo Sybex 1990) jeden z pierwszych na świecie podręczników z zastosowania w tej materii sztucznej inteligencji („Conduire une entreprise avec unsystème-expert”). Jest także autorem ponad czterdziestu strategicznych komputerowych dydaktycznych i użytkowych programów symulacyjnych oraz twórcą unikalnej metody nauczania zarządzania z ich zastosowaniem (obecnie w czterech wersjach językowych). Jest też pomysłodawcą oraz realizatorem „Multimedialnej Encyklopedii Zarządzania”, a także autorem szeregu publikacji popularno-naukowych.


Tagi: Android, elektroniczne symulatory, marketing, promocja, szkoła wyższa, turniej, Windows
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij