• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Marketing oparty na wiedzy jako podstawa strategii jednostki badawczej – na przykładzie Instytutu Badawczego Opakowań

prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk
Instytut Badawczy Opakowań COBRO

dr hab. inż. prof. nzw. Hanna Żakowska
Instytut Badawczy Opakowań COBRO

mgr Joanna Kuzincow
Instytut Badawczy Opakowań COBRO

mgr Marzenna Kobylarz
Instytut Badawczy Opakowań COBRO


Abstrakt:

Działania marketingowe COBRO – Instytutu Badawczego Opakowań są uwarunkowane dwiema głównymi kwestiami. Z jednej strony COBRO, jako niewielka państwowa jednostka badawczo-rozwojow,a nie dysponuje funduszami na prowadzenie marketingu przez wyspecjalizowany dział. Z drugiej zaś ogromna dynamika rynku opakowań, potrzeby zainteresowanych stron – przedsiębiorstw czy instytucji badawczych poszukujących partnera do konsorcjum – nie mogą być do końca zidentyfikowane i przewidziane, a rozwiązania praktyczne rodzą się w toku współpracy. Dlatego właśnie Instytut wypracował własną koncepcję marketingu bazującego na wiedzy, a więc elastycznym wykorzystaniu potencjału pracowników naukowych i badawczych.

    Tagi:
  • COBRO
  • instytut badawczy
  • jednostka badawcza
  • marketing
  • marketing oparty na wiedzy
  • strategia
  • wiedza

Kontakt: kobylarz(at)cobro.org.pl
DOI: 10.14611/minib.09.03.2013.04
MINIB, 2013, Vol. 9, Issue 3


Marketing oparty na wiedzy jako podstawa strategii jednostki badawczej – na przykładzie Instytutu Badawczego Opakowań

Podziel się artykułem:

prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk, Instytut Badawczy Opakowań COBRO — dyrektor COBRO — Instytutu Badawczego Opakowań oraz Kierownik Zakładu Kwalitologii Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Uznany w skali międzynarodowej specjalista w zakresie inżynierii materiałowej i zarządzania, zwłaszcza jakością, w oparciu o kryteria jakości, autor ponad 400 publikacji zwartych i artykułów oraz prac o charakterze naukowo-badawczym.

Kontakt: tkaczyk(at)cobro.org.pl

dr hab. inż. prof. nzw. Hanna Żakowska, Instytut Badawczy Opakowań COBRO — zastępca dyrektora ds. naukowych COBRO — Instytutu Badawczego Opakowań, dr hab. nauk ekonomicznych, autorka licznych prac badawczych i rozwojowych oraz publikacji z dziedziny opakowań, gospodarki odpadami opakowaniowymi, ekologii opakowań oraz opakowań biodegradowalnych, wykładowca w Szkole Wyższej ALMAMER.

Kontakt:zakowska(at)cobro.org.pl

mgr Joanna Kuzincow, Instytut Badawczy Opakowań COBRO — doktorantka na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej, specjalista w Zakładzie Wspomagania Systemów Pakowania COBRO – Instytutu Badawczego Opakowań.

Kontakt:kuzincow(at)cobro.org.pl

mgr Marzenna Kobylarz, Instytut Badawczy Opakowań COBRO — specjalista w Dziale Informacji i Koordynacji COBRO – Instytutu Badawczego Opakowań


Tagi: COBRO, instytut badawczy, jednostka badawcza, marketing, marketing oparty na wiedzy, strategia, wiedza
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij