• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Staże przemysłowe i praktyki zawodowe jako skuteczny mechanizm marketingu instytucji naukowych i badawczych

dr hab. inż. Krzysztof Szafran


Abstrakt:

W poniższej publikacji przedstawiono realizowany w Instytucie Lotnictwa w Warszawie program praktyk studenckich oraz program staży przemysłowych dla młodych pracowników naukowo-badawczych uczelni technicznych z kraju i z zagranicy. Wieloletnie doświadczenie zawodowe pracowników, a także nowoczesna baza certyfikowanych, nowoczesnych laboratoriów pozwala przekazać wiedzę, której poziom jest wysoko notowany na świecie. Prowadzone nowe projekty oraz specjalizowane szkolenia w organizacjach projektowych i obsługowych Instytutu Lotnictwa umożliwiają praktykantom zapoznanie się ze współczesnymi technologiami w szeroko rozumianym obszarze około lotniczym. Autor w pracy przedstawił możliwości programowe proponowane potencjalnym praktykantom w laboratoriach aerodynamicznych, wytrzymałościowych, badania osprzętu i instalacji lotniczych, środowiskowych i silnikowych. Zamieszczono ramowe programy, które są realizowane przez studentów i stażystów. W zakończeniu przedstawiono dotychczasowe osiągnięcia, a także plany na przyszłość. Prowadzony tym sposobem marketing Instytutu Lotnictwa pozwala spopularyzować jednostkę w kraju i za granicą. Wymierne korzyści to kontakty z podobnymi firmami na świecie, a także pozyskanie w perspektywie nowych cennych pracowników.

    Tagi:
  • lotnictwo
  • marketing
  • minib
  • praktyki zawodowe
  • staże przemysłowe

DOI: 10.14611/minib.23.03.2017.02
Kontakt: Krzysztof.Szafran@ilot.lukasiewicz.gov.pl
MINIB, 2017, Vol. 23, Issue 1


Staże przemysłowe i praktyki zawodowe jako skuteczny mechanizm marketingu instytucji naukowych i badawczych

Podziel się artykułem:

dr hab. inż. Krzysztof Szafran, Instytut Lotnictwa, Polska – Jest pracownikiem Instytutu Lotnictwa od 1980 roku. Uzyskany tytuł doktora habilitowanego nauk technicznych w dyscyplinie budowa i eksploatacja maszyn jest efektem prac naukowych prowadzonych w Instytucie Lotnictwa. Autor ponad 70 prac publikowanych w czasopismach i monografiach w tym twórca czterech patentów RP i wzoru użytkowego. Rozwiązania konstrukcyjne zawarte w patentach zostały wdrożone do produkcji specjalnych środków transportu. Prowadzi jako promotor prace doktorskie, prace magisterskie i inżynierskie. Uczestnik kongresów i sympozjów naukowych związanych z bezpieczeństwem lotów, aerodynamiką statków powietrznych i eksploatacją systemów transportowych. W działalności dydaktycznej był nauczycielem i twórcą programów praktyk inżynierskich a także staży przemysłowych. Zainteresowania: bezpieczeństwo lotów, aerodynamika, balistyka i dynamika statków powietrznych, poduszkowce, sterowce, projektowanie, technologie, ekranoplany.


Tagi: lotnictwo, marketing, minib, praktyki zawodowe, staże przemysłowe
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij