• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Cel i tematyka
  • Spis numerów
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Zgłoś tekst do publikacji
    • Numer Specjalny: Call for Papers
    • Zasady publikacji dla autorów
    • Zasady recenzowania
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Pliki do pobrania
  • Redakcja
  • Zasady etyczne
  • Kontakt
  • ">English

Oczekiwania studentów wobec kadry dydaktycznej jako czynniki warunkujące poprawę kapitału relacyjnego uczelni

dr inż. Małgorzata Adamska


Abstrakt:

Zmieniające się dynamicznie otoczenie społeczno-gospodarcze, w jakim funkcjonują uczelnie wymagało od nich podjęcia na przestrzeni ostatnich lat działań ukierunkowanych na wprowadzenie istotnych zmian w obszarze realizowanej działalności marketingowej. Typowa kompozycja instrumentów marketingowych wymaga jednak innego podejścia z uwagi na specyfikę branży oraz klienta, do którego jest skierowana.
Celem artykułu jest identyfikacja oczekiwań względem realizacji usług edukacyjnych a rolą i wpływem kadry dydaktycznej na procesy kreowania wizerunku uczelni. Zidentyfikowane oczekiwania mogą mieć istotny wpływ na przyszłą politykę kadrową władz uczelni, również w kontekście „Konstytucji dla Nauki” i nowych propozycji mających na celu podniesienie roli i znaczenia kadry dydaktycznej.

Na podstawie wyników przeprowadzonego wśród studentów uczelni publicznej badania, autorka artykułu wyciąga istotne wnioski dotyczące relacji student-wykładowca, które oddając opinie respondentów, stanowią podstawę dla zaproponowania rozwiązań mających na celu wsparcie kadry dydaktycznej w osiąganiu doskonałości procesów kształcenia i współpracy ze studentami.

    Tagi:
  • marka
  • tożsamość marki
  • uczelnia
  • zarządzanie marką uczelni

DOI: 10.14611/MINIB.30.12.2018.03
Kontakt: m.adamska(at)po.opole.pl
MINIB, 2018, Vol. 30, Issue 4


Oczekiwania studentów wobec kadry dydaktycznej jako czynniki warunkujące poprawę kapitału relacyjnego uczelni

Podziel się artykułem:

dr inż. Małgorzata Adamska, Wydział Ekonomii i Zarządzania, Politechnika Opolska, Polska – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Opolskiej. W pracy naukowej oraz dydaktycznej zajmuje się przede wszystkim zagadnieniami szeroko pojętej działalności marketingowej oraz zarządzaniem kapitałem intelektualnym, ze szczególnym uwzględnieniem kapitału rynkowego przedsiębiorstwa. Jest autorką kilkudziesięciu publikacji naukowych z tego zakresu, w tym w takich czasopismach, jak: Economics & Management E+M, Handel Wewnętrzny, Marketing i Rynek oraz Zarządzanie przedsiębiorstwem. Jest także współautorką podręcznika „Słownik menedżera zasobów ludzkich”. Swoje umiejętności i doświadczenie zawodowe doskonaliła jako stażysta w przedsiębiorstwach regionu opolskiego.


Tagi: marka, tożsamość marki, uczelnia, zarządzanie marką uczelni
Poprzedni
Następny

O nas

Prezentujemy badania i praktyki wspierające komercjalizację wiedzy, transfer technologii i rozwój przedsiębiorczości technologicznej.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

Skontaktuj się z nami:
minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl 

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Share This
 Facebook

Share on Mastodon