- eISSN 2353-8414
- Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
- E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations
mgr Dalibor Jakus, mgr Krešimir Zubčić
Abstrakt:
W artykule przedstawiono formy współpracy i korzyści społeczne wynikające ze współpracy uczelni wyższej z praktyką gospodarczą. Zaprezentowano podstawowe rodzaje i kierunki wzajemnych relacji wynikające ze wspólnych obszarów zainteresowań, możliwości i potrzeb oraz warunków funkcjonowania każdej ze stron. Omówiono rozwiązania, które realizowane są przez szkoły wyższe z udziałem praktyki; w przypadku praktyki gospodarczej potencjalne obszary współpracy ze szkołami oraz wspólne przedsięwzięcia w obszarze B+R.
DOI: 10.14611/minib.22.12.2016.06
Kontakt:dalibor.jakus(at)gmail.com
MINIB, 2016, Vol. 22, Issue 4
Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations
mgr Dalibor Jakus, Chorwacja – niezależny konsultant ds. public relations specjalizujący się w komunikacji strategicznej, media relations i komunikacji w obrębie platform kreatywnych. Ma ponad 15-letnie rozległe doświadczenie w dziedzinie komunikacji i marketingu w branży IT i internetowej. W przeszłości był kierownikiem ds. public relations (Nulaosam, Zagrzeb) oraz kierownikiem ds. marketingu (Briefing, Zagrzeb). Jest autorem licznych, publikowanych w prasie branżowej i nie tylko, fachowych artykułów z dziedziny public relations, rozrywki, biznesu i technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Wydawca magazynu internetowego, pisarz. Jest również blogerem i członkiem Croatian Public Relations Associations (Chorwackiego Związku Branży PR).
mgr Krešimir Zubčić, Chorwacka Telewizja Publiczna, Chorwacja –jest socjologiem. Studiował na Wydziale Filozofii, Zakładzie Socjologii, w Zagrzebiu. Obecnie pracuje jako redaktor w Chorwackiej Telewizji Publicznej. Jest autorem licznych telewizyjnych filmów dokumentalnych, scenarzystą i dziennikarzem.