• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations

mgr Dalibor Jakus, mgr Krešimir Zubčić


Abstrakt:

W artykule przedstawiono formy współpracy i korzyści społeczne wynikające ze współpracy uczelni wyższej z praktyką gospodarczą. Zaprezentowano podstawowe rodzaje i kierunki wzajemnych relacji wynikające ze wspólnych obszarów zainteresowań, możliwości i potrzeb oraz warunków funkcjonowania każdej ze stron. Omówiono rozwiązania, które realizowane są przez szkoły wyższe z udziałem praktyki; w przypadku praktyki gospodarczej potencjalne obszary współpracy ze szkołami oraz wspólne przedsięwzięcia w obszarze B+R.

    Tagi:
  • marketing
  • media
  • public relations
  • storytelling transmedialny

DOI: 10.14611/minib.22.12.2016.06
Kontakt:dalibor.jakus(at)gmail.com
MINIB, 2016, Vol. 22, Issue 4


Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations

Podziel się artykułem:

mgr Dalibor Jakus, Chorwacja – niezależny konsultant ds. public relations specjalizujący się w komunikacji strategicznej, media relations i komunikacji w obrębie platform kreatywnych. Ma ponad 15-letnie rozległe doświadczenie w dziedzinie komunikacji i marketingu w branży IT i internetowej. W przeszłości był kierownikiem ds. public relations (Nulaosam, Zagrzeb) oraz kierownikiem ds. marketingu (Briefing, Zagrzeb). Jest autorem licznych, publikowanych w prasie branżowej i nie tylko, fachowych artykułów z dziedziny public relations, rozrywki, biznesu i technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Wydawca magazynu internetowego, pisarz. Jest również blogerem i członkiem Croatian Public Relations Associations (Chorwackiego Związku Branży PR).

mgr Krešimir Zubčić, Chorwacka Telewizja Publiczna, Chorwacja –jest socjologiem. Studiował na Wydziale Filozofii, Zakładzie Socjologii, w Zagrzebiu. Obecnie pracuje jako redaktor w Chorwackiej Telewizji Publicznej. Jest autorem licznych telewizyjnych filmów dokumentalnych, scenarzystą i dziennikarzem.


Tagi: marketing, media, public relations, storytelling transmedialny
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij