• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych

mgr Agnieszka Chwiałkowska


Abstrakt:

Celem artykułu jest zatem przedstawienie przykładów tego, jak przedsiębiorstwa radzą sobie z kryzysem wykorzystując do tego celu obecność w mediach społecznościowych. Opisane zostały ponadto przykłady przedsiębiorstw, które nie wykorzystały potencjału tkwiącego w platformach społecznościowych i zignorowały siłę oddziaływania wirtualnych społeczności. Pozwoli to na stworzenie na tej podstawie swoistego kodeksu dobrych praktyk dla zarządzania kryzysem z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Badanie zostało przeprowadzone metodą obserwacji uczestniczącej, pozwalającej na zrozumienie specyfiki działania oraz zasad obowiązujących w danych społecznościach internetowych dzięki ich obserwowaniu przez autorkę od wewnątrz. Ponadto w artykule wykorzystano źródła wtórne.

    Tagi:
  • marketing
  • media społecznościowe
  • platforma społecznościowa
  • social media
  • sytuacja kryzysowa
  • wizerunek
  • zarządzanie kryzysem

Artykuł opublikowany w Pracach Instytutu Lotnictwa nr 225/2012


Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych

Podziel się artykułem:

mgr Agnieszka Chwiałkowska – jest studentką studiów doktoranckich z zakresu nauk o zarządzaniu Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zajmuje się problematyką związaną z marketingiem mediów społecznościowych. Odbyła studia zagraniczne na Upper Austria University of Applied Sciences w Austrii oraz LAUREA University of Applied Sciences w Finlandii. Zainteresowania badawcze autorki skupiają się wokół zagadnień CRM, marketingu mediów społecznościowych, employer brandingu jak również zarządzania międzykulturowego.


Tagi: marketing, media społecznościowe, platforma społecznościowa, social media, sytuacja kryzysowa, wizerunek, zarządzanie kryzysem
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij