• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Cel i tematyka
  • Spis numerów
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Zgłoś tekst do publikacji
    • Numer Specjalny: Call for Papers
    • Zasady publikacji dla autorów
    • Zasady recenzowania
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Pliki do pobrania
  • Redakcja
  • Zasady etyczne
  • Kontakt
  • ">English

Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrznego i zewnętrznego Public Relations

dr hab. Dariusz Tworzydło


Abstrakt:

Analizując funkcjonowanie jednostek badawczo – rozwojowych w wybranych krajach europejskich należy odnieść się do prawno – organizacyjnych  uwarunkowań ich działania w strukturach nauki w danym kraju. W ostatnich  latach sieciowanie instytutów badawczych  stało się trendem międzynarodowym, a w Polsce rozwiązaniem promowanym przez administrację rządową. Artykuł jest próbą przybliżenia działalności podobnych organizacji badawczych w Niemczech i Francji. Celem artykułu jest przybliżenie czytelnikowi rozwiązań organizacyjnych dotyczących instytutów badawczych we Francji i Niemczech. Metody badawcze zastosowane w artykule to analiza materiałów źródłowych, analiza porównawcza i  dwa studia przypadku sieci Carnot i sieci Fraunhofera.

    Tagi:
  • badania
  • marketing
  • media
  • narzędzia komunikacyjne
  • public relations

DOI: 10.14611/MINIB.29.09.2018.02
Kontakt: dariusz(at)tworzydlo.pl
MINIB, 2018, Vol. 29, Issue 3


Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrznego i zewnętrznego Public Relations

Podziel się artykułem:

dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, Polska – kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego oraz Exacto sp. z o.o. Autor ponad 230 publikacji naukowych, monografii, skryptów, artykułów oraz raportów badawczych. Były prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a także członek Rady Etyki Public Relations. Doradca i konsultant.


Tagi: badania, marketing, media, narzędzia komunikacyjne, public relations
Poprzedni
Następny

O nas

Prezentujemy badania i praktyki wspierające komercjalizację wiedzy, transfer technologii i rozwój przedsiębiorczości technologicznej.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

Skontaktuj się z nami:
minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl 

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Share This
 Facebook

Share on Mastodon