• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Marketingowe aspekty konsolidacji szkół wyższych

mgr Jan Walczak


Abstrakt:

Tekst obejmuje opis dobrej praktyki związanej z dokonaną konsolidacją dwóch uczelni Dolnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach oraz Uczelni Zawodowej Zagłębia Miedziowego w Lubinie w Uczelnię Jana Wyżykowskiego z siedzibą w Polkowicach i Wydziałem Zamiejscowym w Lubinie. Proces rozpoczęto jesienią 2015 r. i sfinalizowano decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Autor wskazuje na konsekwencje wizerunkowe oraz na wyzwania marketingowe, omawia proces rebrandingu (nowy logotyp i nazwa oraz działania z tym związane). Jest tu mowa m.in. o kreowaniu witryny internetowej, działaniach w ramach zespolonych mediów społecznościach, trwającej kampanii na tablicach bilbordowych oraz w mediach. Autor wylicza także trudności przed jakimi stają pracownicy biur promocji w obliczu połączenia szkół wyższych, m.in. budowanie marki od podstaw i komunikowanie z pracownikami w zakresie dokonywanych zmian.

    Tagi:
  • Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach
  • konsolidacja
  • marketing
  • minib
  • szkoła wyższa
  • uczelnia
  • Uczelnia Jana Wyżykowskiego

DOI: 10.14611/minib.25.09.2017.02
Kontakt: j.walczak(at)ujw.pl
MINIB, 2017, Vol. 25, Issue 3


Marketingowe aspekty konsolidacji szkół wyższych

Podziel się artykułem:

mgr Jan Walczak, Uczelnia Jana Wyżykowskiego, Polska – doktorant, starszy specjalista ds. promocji i wydawnictw w Uczelni Jana Wyżykowskiego. Absolwent politologii o spec. marketing polityczny; filologii polskiej, spec. dziennikarstwo oraz studiów podyplomowych z zakresu komunikowania i kreowania wizerunku publicznego. Były dziennikarz „Gazety Lubuskiej”. Współautor monografii Polkowice – hi­storia współczesna 1945–2010 (Polkowice 2012). Autor artykułów naukowych poświęconych wizerunkowi samorządu lokalnego i współczesnym stosunkom polsko-czeskim. Sekretarz redakcji „Zeszytów Naukowych DWSPiT. Studia z Nauk Społecznych”.


Tagi: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w Polkowicach, konsolidacja, marketing, minib, szkoła wyższa, uczelnia, Uczelnia Jana Wyżykowskiego
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij