• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Cel i tematyka
  • Spis numerów
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Zgłoś tekst do publikacji
    • Numer Specjalny: Call for Papers
    • Zasady publikacji dla autorów
    • Zasady recenzowania
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Pliki do pobrania
  • Redakcja
  • Zasady etyczne
  • Kontakt
  • ">English

Pomiar aktywności w mediach społecznościowych – wyzwanie współczesnych badań marketingowych

mgr Joanna Płuciennik
Uniwersytet Łódzki


Abstrakt:

Popularność mediów społecznościowych wśród użytkowników internetu wywołała zainteresowanie tym medium między innymi wśród firm, poszukujących kontaktu z uczestnikami społeczności. Stały się one obszarem zainteresowania badaczy marketingowych. Ich specyfika wymaga jednak wypracowania szczególnego podejścia, które będzie uwzględniało charakter możliwych do uzyskania danych. Wyzwania stojące przed badaczami mediów społecznościowych, takie jak połączenie aspektu ilościowego i jakościowego, czy problem złożoności i doboru wskaźników, świadczą o potrzebie usystematyzowania wiedzy w tym obszarze.

    Tagi:
  • badania marketingowe
  • Facebook
  • internet
  • media społecznościowe
  • social media

DOI: 10.14611/minib.08.02.2013.06
MINIB, 2013, Vol. 8, Issue 2


Pomiar aktywności w mediach społecznościowych – wyzwanie współczesnych badań marketingowych

Podziel się artykułem:

mgr Joanna Płuciennik, Uniwersytet Łódzki, Polska — absolwentka marketingu oraz filozofii na wydziałach Uniwersytetu Łódzkiego. Obecnie jest doktorantką w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Zajmuje się problematyką badań marketingowych. Uczestniczka konferencji, autorka artykułów z zakresu problematyki badawczej. Prowadząca zajęcia dydaktyczne z zakresu podstaw marketingu, strategii marki, współczesnych koncepcji marketingowych. Ekspert w projekcie Nauka i biznes. Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Autorka programu Professional Diploma in Marketing na licencji CIM.

Kontakt: pluciennikjoanna(at)gmail.com


Tagi: badania marketingowe, Facebook, internet, media społecznościowe, social media
Poprzedni
Następny

O nas

Prezentujemy badania i praktyki wspierające komercjalizację wiedzy, transfer technologii i rozwój przedsiębiorczości technologicznej.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

Skontaktuj się z nami:
minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl 

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Share This
 Facebook

Share on Mastodon