• eISSN 2353-8414
  • Tel.: +48 22 846 00 11 wew. 249
  • E-mail: minib@ilot.lukasiewicz.gov.pl
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych - Kwartalnik Naukowy Instytutu Lotnictwa
  • Start
  • Kwartalnik
    • Spis numerów
    • Spis autorów
  • Komitet Naukowy
  • Redakcja
  • Etyka
  • Informacje dla autorów i recenzentów
    • Tematyka
    • Proces redakcyjny
    • Zasady publikacji
    • Zasady recenzowania
    • Wymogi edytorskie
    • Oryginalność artykułów
    • Ochrona danych osobowych
    • Ankieta
  • Misja i cele
  • Kontakt
  • ">English

Nauka, technologia i biznes – rynek czy interaktywna koordynacja

prof. Håkan Håkansson
BI Norwegian Business School, Norwegia


Abstrakt:

Na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat daje się zaobserwować rosnące zainteresowanie znaczeniem nauki i technologii w rozwoju biznesu oraz ich wpływu na pozycję i wyniki finansowe podmiotów gospodarczych. W dyskusji na ten temat od lat zabierają głos przedstawiciele sektora B+R oraz kadra zarządzająca reprezentująca różne gałęzie przemysłu, środowisko uniwersyteckie oraz przedstawiciele rządu. Podstawowy problem dotyczy obecnego charakteru powiązań pomiędzy technologią a biznesem, jak również ogólnych zależności pomiędzy prowadzeniem badań naukowych, rozwojem technologii oraz rozwojem gospodarczym w świetle wyników finansowych jednostek gospodarczych. Tematyka ta jest bliska autorowi ze względu na rozlegle doświadczenie jego zespołu w realizowaniu innowacyjnych badań w kontekście przemysłu.

    Tagi:
  • koordynacja interaktywna
  • międzynarodowa orientacja
  • sektor B+R
  • wiedza techniczna
  • zasoby ludzkie

DOI: 10.14611/minib.11.01.2014.05
Kontakt: hakan.hakansson(at)bi.no
MINIB, 2014, Vol. 11, Issue 1


Nauka, technologia i biznes – rynek czy interaktywna koordynacja

Podziel się artykułem:

prof. Håkan Håkansson, BI Norwegian Business School, Norwegia – profesor na Wydziale Zarządzania Międzynarodowego w Norwegian Business School w Oslo. Jest jednym z członków założycieli IMP Group. Od 1970 roku bada rynki międzynarodowe. Jest autorem niezliczonych książek i artykułów w czołowych czasopismach amerykańskich i europejskich.


Tagi: koordynacja interaktywna, międzynarodowa orientacja, sektor B+R, wiedza techniczna, zasoby ludzkie
Poprzedni
Następny

O kwartalniku

W czasopiśmie publikowane są artykuły z zakresu teorii i praktyki marketingu, zakresu i możliwości stosowania marketingu w polskiej i światowej praktyce gospodarczej, prezentowane są także doświadczenia polskich i zagranicznych organizacji związanych z nauką i badaniami. Redakcja nie pobiera żadnych opłat za zgłoszenie manuskryptu i przetwarzanie artykułu.

Skontaktuj się z nami:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Wydawnictwa Naukowe
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, Polska

ZOBACZ NA MAPIE

Kontakt bezpośredni

Kamila Kaczyńska
Kierownik Działu Wydawnictw i Biblioteki
+48 22 846 00 11 wew. 249

Wykonanie: Create24.

  • Polityka prywatności
  • Zastrzeżenia prawne
  • Warunki korzystania
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij
 Tweetnij
 Udostępnij