Narzędzia marketingowe instytucji naukowych i badawczych:

  • E-mail marketing
  • E-marketing instytucji naukowych i badawczych
  • Strategie marketingowe w procesie walki z kryzysem ekonomicznym
  • Strategie marketingu on-line
  • Targi edukacyjne i targi pracy jako forma promocji
  • Trendy w badaniach marketingowych
  • Trendy i kierunek marketingu instytucji naukowych i badawczych
  • Wdrażanie nowych strategii krajowych i międzynarodowych
  • Narzędzia analityczne i badawcze w marketingu instytucji naukowych i badawczych
  • Pozycjonowanie stron www w internecie

 

Media społecznościowe:

  • Facebook marketing trends
  • Public relations w Internecie
  • Ramy prawne marketingu w mediach społecznościowych
  • Social media a SEO
  • Nowe społeczności w marketingu
  • Sieci społecznościowe i rekomendowanie najlepszych rozwiązań komunikacyjnych
  • Social media to nie tylko Facebook
  • Social media – blogi, fora, czaty

Zarządzanie komunikacją marketingową:

  • Badanie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej
  • Budowanie pozytywnego wizerunku instytucji naukowych i badawczych
  • Znaczenie marki w działalności organizacji naukowej
  • Zarządzanie strategiczne w instytucji naukowej i badawczej w konfrontacji z polską praktyką gospodarczą
  • Zarządzanie produktem w usługach badawczych
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w teorii i praktyce
  • Marketing B2B
  • Marketing mobilny
  • Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku instytucji naukowej
  • Psychologia reklamy
  • Media relations – efektywna współpraca z mediami
  • Media trendy

 

Wybrane obszary szczegółowe:

  • Celebryci w reklamie instytucji naukowych i badawczych
  • Event marketing
  • Doświadczenia agencji marketingu bezpośredniego
  • Marketing w bibliotece naukowej
  • Źródła finansowania badań naukowych
  • Etyka w marketingu
  • Korzyści wynikające ze współpracy instytucji naukowych z przedsiębiorstwami
  • Kapitał intelektualny pracownika jako źródło przewagi konkurencyjnej instytucji
  • Marketing szkół wyższych
  • Marketingowe uwarunkowania i skutki kryzysu w instytucji naukowej i badawczej
  • Prawo autorskie i własność intelektualna w marketingu i reklamie

 

Marketing nowych technologii i produktów B+R

  • Instrumenty marketingu mix we wdrażaniach nowych technologii i produktów B+R
  • Nowe technologie w marketingu
  • Wykorzystanie narzędzi nowych technologii w marketingu
  • Marketing i strategie marketingowe start-upów
  • Komercjalizacja wyników badań naukowych i nowych technologii
  • Transfer wiedzy z ośrodków naukowo-badawczych do przemysłu
  • Trendy technologiczne i wykorzystanie nazrzędzi marketingowych
  • Zarządzanie portfelem produktów/ofert instytucji naukowo – badawczej
  • TechnoMarketing
  • Nowe technologie a strategie marketingowe
  • Rynek MarTech