Zgodnie ze standardami określonymi dla czasopism naukowych przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz zasadami etyki naukowej, redakcja zobowiązuje autorów do ujawniania informacji o podmiotach przyczyniających się do powstania publikacji (wkład merytoryczny, rzeczowy, finansowy, itd.). Autorzy opracowań powinni w sposób przejrzysty i rzetelny prezentować rezultaty swojej pracy, niezależnie od tego, czy są jej bezpośrednimi autorami, czy też korzystali z pomocy wyspecjalizowanego podmiotu (osoby fizycznej lub prawnej). Ghostwriting to sytuacja, w której ktoś wniósł wkład w powstanie publikacji bez ujawnienia swojego udziału jako jeden z autorów lub bez wymienienia jego roli w podziękowaniach zamieszczonych w publikacji; guest authorship to sytuacja, w której udział autora jest znikomy lub w ogóle nie miał miejsca, a pomimo to jest autorem/współautorem publikacji. W przypadku stwierdzenia zjawisk typu „ghostwriting” oraz „guest authorship” redakcja dokumentuje te przypadki oraz powiadamia o tym fakcie instytucję zatrudniającą autora oraz stowarzyszenia, zespoły i towarzystwa naukowe, których jest on członkiem.
-
eISSN 2353-8414
Social Media
Wyszukiwarka
Bieżący numer
nr 1 (43) / 2022
Kategorie
- nr 1/2022
- nr 4/2021
- nr 3/2021
- nr 2/2021
- nr 1/2021
- nr 4/2020
- nr 3/2020
- nr 2/2020
- nr 1/2020
- nr 4/2019
- nr 3/2019
- nr 2/2019
- nr 1/2019
- nr 4/2018
- nr 3/2018
- nr 2/2018
- nr 1/2018
- nr 4/2017
- nr 3/2017
- nr 2/2017
- nr 1/2017
- nr 4/2016
- nr 3/2016
- nr 2/2016
- nr 1/2016
- nr 4/2015
- nr 3/2015
- nr 2/2015
- nr 1/2015
- nr 4/2014
- nr 3/2014
- nr 2/2014
- nr 1/2014
- nr 4/2013
- nr 3/2013
- nr 2/2013
- nr 1/2013
- nr 4/2012
Artykuły opublikowane w
Pracach Instytutu Lotnictwa-
Wszystkie artykuły
zostały opublikowane
na zasadach wolnego dostępu
(Open Access) YouTube
Dodatkowe informacje
innowacja
instytucja naukowa
komunikacja
komunikacja marketingowa
marka
marketing
media społecznościowe
minib
pracodawca
public relations
social media
uczelnia
wiedza
wizerunek
zarządzanie