Marketing w mediach społecznościowych – dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?

- mgr Ola Agbaimoni, mgr Lilach Bullock

Artykuł pokazuje, jak i dlaczego firmy muszą nie tylko rozumieć media społecznościowe, ale również włączyć go  jako integralny element do swoich strategii marketingowych. W artykule przedstawione zostały również podstawowe strategie prowadzące do sukcesu w marketingu w mediach społecznościowych, ukazany został głębszy opis platformy Facebook.

mgr Ola Agbaimoni, Sociable, Wielka Brytania – była współwłaścicielem Socialable Ltd, firmy zajmującej się zarządzaniem i wykorzystywaniem mediów społecznościowych w biznesie. Ola posiada doświadczenie w dziedzinach zarządzania projektami, regeneracji, wewnętrznego inwestowania i marketingu, rozwijania biznesu oraz zarządzania zmianami. Ola ma ponad 15 lat doświadczenia jako zarządzająca różnorodnymi zespołami w dużych korporacjach. Prowadziła wielomilionowe projekty, kampanie reklamowe oraz planowanie strategiczne. Ola jest również certyfikowanym trenerem, praktykiem NLP, spełnionym autorem, mówcą oraz prezenterem radiowym.

Kontakt: ola(at)eelanmedia.com

mgr Lilach Bullock, Sociable, Wielka Brytania – jest właścicielem firmy, konsultantem ds. mediów społecznościowych, mentorem w dziedzinie Internetu oraz założycielem Socialable.co.uk, jedną z najbardziej dynamicznych osobowości na rynku angielskich mediów społecznościowych. Aktywnie wspiera etykę w marketingu internetowym na froncie wszystkich kluczowych platform społecznościowych z korzyścią dla niej samej oraz jej klientów. Po uruchomieniu jej pierwszej działalności w przeciągu trzech lat została matką, jej sukces finansowy został nagrodzony poprzez wyłonienie jej jako finalistki konkursu „Best Mumpreneur of the Year Awards” zaprezentowanego na 10 Downing Street. Chcąc spędzić więcej czasu ze swoją córką, sprzedała swoją pierwszą firmę, aby skupić się na mediach społecznościowych, rozwijać swojego bloga oraz marketing internetowy. Lilach jest w ciągłym kontakcie z dziennikarzami. Jest często cytowana w magazynach związanych z mediami społecznościowymi, wliczając w to m.in. „The Sunday Times”, „Prima”, „BBC Radio 5 Live”. Przemawia na seminariach z dziedziny biznesu i marketingu, naucza o mediach społecznościowych. Jej druga książka „Influencing with Images” osiągnęła pierwsze miejsce na stronie „Amazon” w dziedzinie sprzedaży i marketingu.

Kontakt: lilach(at)commsaxis.com

DOI: 10.14611/minib.08.02.2013.07

MINIB, 2013, Vol. 8, Issue 2

Resize of Open_Access_logo_PLoS_white  Publikacja w otwartym dostępie (Open Access).

Czytaj on-line →
Downloads: 203
Pobrano: 203