Komunikacja wizualna w kampaniach Public Relations

- mgr Dalibor Jakus


Niniejsza praca identyfikuje kluczowe składniki skutecznych kampanii w ramach PR i marketingu przez opisanie dowodów na siłę komunikacji wizualnej.
Komunikacja wizualna ma wiele zalet i prawdopodobnie najważniejszą z nich jest zdolność szybszego przetwarzania informacji. Jest to kluczowe dla połączenia z dzisiejszymi odbiorcami, dlatego też strategia kampanii PR musi być elegancka i dobrze wykonana, żeby przykuć uwagę odbiorców, lub żeby komunikować jakość i zdolność poprzez użycie technologii do stworzenia skutecznego i nowoczesnego języka PR. Fakt, że żyjemy w wizualnym społeczeństwie, a media społecznościowe oraz komunikacja mobilna promują każdego rodzaju środki wizualne można łatwo zaobserwować. Został też on szeroko uznany przez zarządzających komunikacją w całej Europie.

mgr Dalibor Jakus, Chorwacja – niezależny konsultant ds. Public Relations specjalizujący się w komunikacji strategicznej, relacjami z mediami i opowiadaniu historii. Posiada ponad 15 szerokich doświadczeń w komunikacji i marketingu w dziedzinie technologii informatycznych i internetowych. Do tych doświadczeń wlicza się współpraca z firmami takimi jak Apple iLogitech w dziedzinie public relations. Ponadto, Dalibor jest szefem PR światowego festiwalu animacji – Animafest Zagreb, szefem PR konferencji na temat publikacji naukowych w kontekście otwartej nauki w Chorwacji. Jest także autorem wielu fachowych i prasowych artykułów dotyczących sztuki nowych mediów, kultury, public relations i nauki.

 

DOI: 10.14611/minib.27.03.2018.02

Kontakt: dalibor.jakus(at)gmail.com

MINIB, 2018, Vol. 27, Issue 1

Resize of Open_Access_logo_PLoS_white Publikacja w otwartym dostępie (Open Access).

Czytaj on-line →
Downloads: 82
Pobrano: 82