Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych

- mgr inż. Katarzyna Wrona

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie na czym polega jeden z najnowszych trendów marketingowych zwany grywalizacją, analiza gier stosowanych w grywalizujących systemach pod względem ich struktury i mechanizmów oraz przeniesienie grywalizacji i gier na grunt działań marketingowych.

mgr inż. Katarzyna Wrona – absolwentka SGGW w Warszawie. Od 2001 roku pracuje w zespole kreatywnym pionu marketingu Instytutu Lotnictwa. Zajmuje się projektowaniem graficznym oraz tworzeniem serwisów internetowych. Odpowiada także za multimedialne opracowania prezentacyjne, informacyjne i promocyjne Instytutu Lotnictwa. Ma na swoim koncie opracowanie i montaż filmów dokumentalnych z historii lotnictwa. Ukończyła studium „Techniki multimedialne i grafika komputerowa” w Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Warszawie.

Publikacja w otwartym dostępie (Open Access).

Artykuł opublikowany w Pracach Instytutu Lotnictwa nr 225/201

Czytaj on-line →
Downloads: 506
Pobrano: 506