Artykuły
Poszukiwanie i percepcja informacji przez konsumentów w świetle idei zrównoważonej konsumpcji — przykład rynków żywnościowych - Gazdecki Michał, Goryńska-Goldmann Elżbieta
Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności - Ankiel Magdalena, Grzybowska-Brzezińska Mariola
Dywersyfikacja stylów zakupowych klientów w kontekście zmian w tygodniowym rozkładzie pracy placówek handlu detalicznego - Cyrek Piotr
Możliwości promocji marki poprzez lifestylowe sportowe aplikacje mobilne - Jasiulewicz Anna, Waśkowski Zygmunt
Komunikacja marketingowa w internecie polskich muzeów narodowych oraz wybranych muzeów europejskich – analiza porównawcza - Śmiałowicz Katarzyna
Badanie wstępne nad przeciążeniem informacyjnym w wyniku wyszukiwania informacji oraz śledzenia informacji - Tingting He
Wpływ potencjału kompetencyjnego zmian w szkolnictwie wyższym na szkolenie specjalistów dla przedsiębiorczości - Achkasova Svitlana, Pyvovarov Vasiliy, Us Maryna, Vnukova Nataliya
Dyskusyjne kwestie wartości osobistych w kontekście harmonizacji standardów edukacyjnych Ukrainy i UE - Shulhina Liudmyla, Zhaldak Hanna
Postawy konsumentów wobec innowacyjnej żywności z uwzględnieniem produktów funkcjonalnych — implikacje dla komunikacji marketingowej w zakresie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych - Czarnecki Jacek, Gutowska Krystyna
Ewolucja roli form komunikacji marketingowej w oddziaływaniu na zachowania zakupowe konsumentów na podstawie wyników badań ankietowych w latach 1995–2018 - Mazurek-Łopacińska Krystyna
Determinanty budowania wizerunku i reputacji wyższej uczelni wobec jej interesariuszy - Gołata Krzysztof, Sojkin Bogdan
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez centra transferu technologii w komunikacji marketingowej - Milczarek Sławomir
Ocena marketingowej komunikacji internetowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z przedsiębiorstwami - Grębosz-Krawczyk Magdalena, Milczarek Sławomir
Materialne środowisko pracy a komfort pracy w opiniach pracowników uniwersyteckich - Syper-Jędrzejak Marzena
Metody i techniki pomiaru efektów działań public relations wykorzystywane w branży public relations - Szuba Przemysław, Tworzydło Dariusz
Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w uniwersytecie - Mirosława Pluta-Olearnik
Marketing Automation w jednostce badawczej – realna wartość czy mrzonka skuteczności - Dulewski Mateusz, Jarosławska-Sobór Sylwia, Wasilewski Filip
Multidyscyplinarny projekt wirtualnych rekonstrukcji samolotów historycznych jako sposób popularyzacji nauki - Kramarski Ireneusz, Szafran Krzysztof
Media społecznościowe jako źródło informacji o uczelniach wyższych wśród kandydatów na studia - Stachowiak-Krzyżan Magda
Przyczyny zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą a postrzeganie osób pracujących w tych organizacjach - Baruk Agnieszka Izabela
Czy wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości doprowadzi do rewolucji w komunikacji marketingowej? - Szymczak Anna
Innowacyjność zachowań mieszkańców aglomeracji poznańskiej na rynku usług transportowych - Michalak Szymon, Sojkin Bogdan
Badanie modelu dojrzałości procesu jako paradygmatu doskonalenia procesu reklamowego - Doss Daniel Adrian, Henley Russ, Hong Qiuqi, Pickett Trey
Jak pozyskać i zatrzymać młode talenty w sektorze nauki? Satysfakcja z pracy a skłonność do zmiany miejsca zatrudnienia - Feldy Marzena
Marketing dla organizacji naukowych – perspektywy i pytania - Zehner II William Bradley, Zehner Jacquelyn Anne
Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi - Mikosik Piotr
Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą w latach 2016 – 2019 – perspektywa młodych potencjalnych pracowników - Baruk Agnieszka Izabela
Ocena komunikacji marketingowej jednostek naukowych w kontekście współpracy z sektorem małych i średnich przedsiębiorstw w regionie łódzkim - Grębosz-Krawczyk Magdalena, Milczarek Sławomir
-
eISSN 2353-8414
Social Media
Wyszukiwarka
Bieżący numer
nr 4 (38) / 2020
Kategorie
- nr 4/2020
- nr 3/2020
- nr 2/2020
- nr 1/2020
- nr 4/2019
- nr 3/2019
- nr 2/2019
- nr 1/2019
- nr 4/2018
- nr 3/2018
- nr 2/2018
- nr 1/2018
- nr 4/2017
- nr 3/2017
- nr 2/2017
- nr 1/2017
- nr 4/2016
- nr 3/2016
- nr 2/2016
- nr 1/2016
- nr 4/2015
- nr 3/2015
- nr 2/2015
- nr 1/2015
- nr 4/2014
- nr 3/2014
- nr 2/2014
- nr 1/2014
- nr 4/2013
- nr 3/2013
- nr 2/2013
- nr 1/2013
- nr 4/2012
Artykuły opublikowane w
Pracach Instytutu Lotnictwa-
Wszystkie artykuły
zostały opublikowane
na zasadach wolnego dostępu
(Open Access) YouTube
Dodatkowe informacje
innowacja
instytucja naukowa
instytut badawczy
komunikacja
komunikacja marketingowa
marka
marketing
media społecznościowe
minib
pracodawca
public relations
social media
uczelnia
wizerunek
zarządzanie